Algemene ledenvergadering

Op de Algemene Ledenvergadering, gehouden afgelopen zaterdag 08-02-2020 te Maarn, is er één nieuw bestuurslid gekozen. De NPB dankt het afgetreden bestuurslid Norberto Nesi voor zijn inzet de afgelopen jaren. Norberto is door het bestuur bedankt en ‘gehuldigd’ tot padel rebel. Met dit aftreden van Norberto komt een einde aan de langst zittende en enige voorzitter die de NPB tot op heden kende. Daarnaast is Norberto de oprichter van de NPB (2011). Het bestuur heeft Norberto bedankt en een passende herinnering gegeven, waarna de ALV tot applaus overging.

Peter Bruijsten is tot het bestuur toegetreden. De rol van voorzitter wordt overgenomen door Jan Zeilstra. Meer informatie over de NPB op de pagina ‘Over de NPB‘.

Notulen

De notulen van de ALV zullen verspreid worden onder de leden. Het jaarverslag 2019 is gepresenteerd, alle activiteiten van de Padelbond hebben als doel de sport te promoten, om spelers en clubs te verbinden. Daarnaast is het financieel jaarverslag onderbouwd door de penningmeester, en plannen voor 2020 besproken. Hierover later meer.

Norberto wordt bedankt en ‘gehuldigd’ tot padel rebel.

Over de Nederlandse Padelbond

De Nederlandse Padelbond is vertegenwoordiger van padel in Nederland en lid van de International Padel Federation (FIP). De FIP is aangesloten bij GAISF. Padel is een unieke racketsport met een eigen identiteit en cultuur. Onze sport ademt de hispanic oorsprong & temperament en padelspelers zijn vriendelijk, sociaal, vol passie en trots op padel.

De Padelbond heeft als doel de beoefening van padel te bevorderen in de ruimste zin van het woord.