NPB - Decathlon actie

Geplaatst 22 jul. 2017 13:10 door PR Padelbond
Alle aangesloten clubs zijn onlangs uitgenodigd voor de NPB - Decathlon actie.

De NPB werkt continue aan het creëren van mogelijkheden om het voor mensen gemakkelijk te maken uw club te bezoeken en padel te proberen. Deze NPB – Decathlon campagne kunnen we hierbij bevestigen met als doel nieuwe potentiële leden naar uw club te leiden, en met name de niet-tennisser. Dit laatste is interessant omdat we weten dat het grote potentieel van padel op de middellange termijn zich buiten het tennis segment bevindt. Nieuwe mensen dus die nog geen lid van uw club zijn.
 
Over de campagne
Het werkt als volgt. Bij besteding van €200,- aan Decathlon producten, wordt de Decathlon consument beloond met een ‘Sport Experience’. Na ontvangst van een unieke code via de mail, gaat de consument naar de campagne website en kiest een Sport Experience. Clubs van/en de NPB zullen vanaf 1 september 2017 t/m 31 maart 2018 zichtbaar zijn op de campagne website. De e-voucher is geldig t/m 1 december 2018.
De deelnemende club ontvangt de reactie en maakt een afspraak met de consument. Het gaat om 4 personen op een locatie naar keuze.
 
Over Decathlon
Decathlon is de grootste sportwinkel van Nederland. Met een breed assortiment aan scherp geprijsde sportkleding, sportschoenen en andere sportartikelen.
 
Extra bezoekers
Uit ervaring weten weet Decathlon dat het grootste deel van de consumenten niet alléén zal deelnemen omdat zij de activiteit het liefst samen willen doen. Voor padel clubs betekent dit dus dat er met het weggeven van één gratis activiteit een grote kans is op extra bezoekers. Deze consumenten zullen mogelijk bijv. iets extra’s aankopen of een extra uur boeken tijdens hun bezoek aan uw padel club. Wellicht zijn er ook mensen die lid willen worden.
 
Wat levert het de club op?
Kans op herhaalbezoek
Deze klanten maken een leuke eerste kennismaking met uw padel club en zullen bij een positieve indruk geneigd zijn terug te komen.
 
Grotere naamsbekendheid
Omdat de “padel” naam wordt vermeld op de website levert het voor ons allemaal tevens meer naamsbekendheid op. Tot slot krijgen we de kans om de de sport padel te verbinden aan grote, bekende A-merken met een enorm bereik.
 
Wat vragen we hiervoor?
Decathlon consumenten één uur gratis padel aanbieden als ze voor uw locatie kiezen (voor max. 4 personen). Decathlon heeft meerdere vestigingen in Nederland en bezoekers uit alle windstreken.
 
Bevestigen
Om deel te nemen aan deze campagne stuur svp voor 31 juli 2017 een bevestiging inclusief contactpersoon en tel nr/ emailadres aan de NPB via pr@padelbond.nl.


Comments